Alla inlägg under september 2017

Av Ulrika Edgren - 29 september 2017 20:46

Äntligen fredag.  Å jag får mysa med denna godingen.          

Av Ulrika Edgren - 27 september 2017 11:32

Å nu är det så fint ute i naturen.  Å jag vill så gärna ut med kameran. Å fota så mycket möjligt.  Men tyvärr finns inte orken då jag åkte på en förkylning i måndags natt. Men de fick bli några bilder från trädgården.  De är var man mäktar med. Ha en fortsatt trevlig onsdag.            

Av Ulrika Edgren - 24 september 2017 18:12

Igår var en sån tråkig dagen. Då det regnade till å från. Men jag tog mig ut på en tur mellan skurana med min älsklingskamera. Blev ju en del kort som vanligt när man är ute. Å idag for vi på loppis på tyrolen.Blev lite fynd. Å så hem å mannen skulle iväg på lite andra saker. Så då tog jag min andra kamera å gick iväg en sväng. Å kom väl halvägs när jag inser att de var nästan slut på batteri  . men lyckas ta några kort  iallafall. Nä nu är det kväller för min del.                                  

Av Ulrika Edgren - 23 september 2017 10:14

Då var de helg igen. Och som vanligt vaknar man tidigt. Blir så när man har gått upp tidig hela veckan. Var på väg och hämta frukost frallorna som vi får leverad varje lördag mogon (lyx)   . Så var jag bara tvungen å vända om å hämta kameran. Ja ni förstår säkert varför   .        

Av Ulrika Edgren - 22 september 2017 21:15

Oj nu var det visst länge sen jag var här inne. Ska försöka å skärpa mig. Här kommer lite blandade bilder från i somras.                            

Ovido - Quiz & Flashcards