Alla inlägg under april 2013

Av Ulrika Edgren - 16 april 2013 20:24

Var så himla trött   efter vi hade ätit idag. Så jag valde mellan soffan eller gå en runda  . Men jag valde å gå så jag tänkte jag går bara runt åkern det är lagom tur på knappt 15 min  . Men det tog mej över timmen å gå. Blir ju så när man har kameran    med sej. Finns hur mö som helst å fota om man bara vill. Tur man hade oömma kläder på sej för dej va alla möjliga ställningar man hade för sej när man skulle ta kort. Här kommer en liten del av kvällen lilla promenad. Ha en fortsatt trevlig kväll                                    

Av Ulrika Edgren - 14 april 2013 08:44

Här är lite vår bilder.

Av Ulrika Edgren - 2 april 2013 20:15

Då var påsken över å man har börjat åter gå te det normala igen. Har varit mö dans å umås med trevliga bekanta. Så efter jobbet idag så var det bara fram med stavarna å ut å gå en runda. Gick 1 timme var så himla skönt. Fåglarna kvittrade å gruset knarrade under skorna förutom när jag gick stigen där var det blött å gegitt. Sen fick man se upp för all hund skit som kommer fram nu när snön håller på å försvinna. Här kommer några bilder från dagen runda. Ha en trevlig kväll.


 

 

 

 

 

   



Av Ulrika Edgren - 1 april 2013 13:59

I väntan på annat så har jag suttit med mobilen å tagit kort på tulpaner.

Av Ulrika Edgren - 1 april 2013 13:59

I väntan på annat så har jag suttit med mobilen å tagit kort på tulpaner.

Ovido - Quiz & Flashcards