Direktlänk till inlägg 24 september 2017

Söndag och loppis.

Av Ulrika Edgren - 24 september 2017 18:12

Igår var en sån tråkig dagen. Då det regnade till å från. Men jag tog mig ut på en tur mellan skurana med min älsklingskamera. Blev ju en del kort som vanligt när man är ute. Å idag for vi på loppis på tyrolen.Blev lite fynd. Å så hem å mannen skulle iväg på lite andra saker. Så då tog jag min andra kamera å gick iväg en sväng. Å kom väl halvägs när jag inser att de var nästan slut på batteri  . men lyckas ta några kort  iallafall. Nä nu är det kväller för min del.                                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edgren - 14 april 2019 13:48


     Har en vän som gör egna smycken . Å.självklart ställer man upp å ta kort när hon behöver.      ...

Av Ulrika Edgren - 10 oktober 2017 09:37

I söndags var  jag hos änderna å gav dom lite överblivet bröd. Inte så lätt å ta kort å samtidigt ge dom bröd. Men de blev några bilder. Å samtidigt kom smalspåret på väg mot stationen.                         ...

Av Ulrika Edgren - 7 oktober 2017 15:07

Nu är det några dagar sen jag var här. Men kameran ha inte legat på latsidan heller. Jag fick ett prensent av min sambo härom dagen då jag har funderat på å köpa ett bord stativ. Kan ju va bra i vissa lägen . Å självklart kom han på iden å rita ett å...

Av Ulrika Edgren - 3 oktober 2017 17:14

 Härom kvällen när månen var framme var jag självklart framme med kameran  . Blev inte så nöjd med bilerna. Men en bild blev månen  som ett hjärta.          ...

Av Ulrika Edgren - 1 oktober 2017 12:22

I fredags åkte vi å hälsa på  en släkting till min sambo. Å hon har denna söta hunden Lennon som jag bara älskar.Å självklart var ju kameran med. Så det blev en del kort på både hund,kamera å natur.                                    ...

Skapa flashcards