Alla inlägg under maj 2013

<3

Av Ulrika Edgren - 30 maj 2013 20:30

<3 är på annat håll i kväll å jag tog en runda med kameran. Men det blev inte så mö taget. Så jag åkte hem å klippte gräset i stället. Så nu är gräset fint å jag sitter med en ömmande arm :-(.

Av Ulrika Edgren - 26 maj 2013 18:27

Idag hat vi varit å firat mor på hennes dag. Å vovarna fick ställa upp som modeller. Som var lite jobbig tycker dom. Blev lite blommor med så klart.

Av Ulrika Edgren - 25 maj 2013 12:00

Då har man varit ute på lite äventyr några timmar. Eftersom mannen har min bil idag fick jag snällt hoppa på min gamle tronkänare cycklen   . Så på de viset fick jag både motion   å massa med kort    .                                  

Av Ulrika Edgren - 24 maj 2013 19:42

Då har man provat det nya objektet. Det känns som det tar ett tag å lära sej det. Men här är några bilder lite. Nu får det bli ett glas vin eller två det är ju ändå fredag     P

                           

Av Ulrika Edgren - 23 maj 2013 21:09

Ikväll var det så himla fint väder så vi tog en liten tur med fin bilen. Så några fina bilder blev det fast med mobilen för kameran blev ju hemma :-(.

:-D

Av Ulrika Edgren - 21 maj 2013 20:37

Idag efter jobbet åkte jag för å köpa mej ett nytt objekt till kameran. Fick ju pengar när jag fyllde år. Så nu gäller det å lära sig hur den fungera i kväll. Å det blev även ett litet kort på vägen hem. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Ulrika Edgren - 20 maj 2013 18:26

Här kommer lite gott o blandat från lite olika håll. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Ulrika Edgren - 19 maj 2013 11:20

Igår var vi på släkträff.Det var trevligt go mat å sen blev det även lite allsång. Lagom tillställning.Fast även lite tid till å gå runt. Å då var ju kameran med förstås   . Så det blev lite kort taget även där.

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards