Alla inlägg under maj 2013

Av Ulrika Edgren - 18 maj 2013 09:17

Förra helgen var vi i anderstrop. Mellan varven tog jag mej tid å gå en sväng med kameran.                  

Av Ulrika Edgren - 7 maj 2013 20:03

                                   När vi var ute i söndag så hade en kompis med sig sitt stativ å jag tyckte det underlättade rätt mö när man är ute å tar mö kort. Så jag hem å leta på nätet var det biligaste å enkla var någonstan. Så i går när jag körde hem från jobbet fick det bli en lite extra tripp hem. Å det var det värt för dom hade bara 2 st kvar när jag kom. Så idag var jag bara tvungen å ut å prova hur nöjd som helst. Så här kommer lite bilder från snabb trippen i kväll. Det är uppe vid semesterbyn å badplatsen. 

Av Ulrika Edgren - 5 maj 2013 17:34

                                                                       Här kommer lite kort från våran tur idag med kameran. Var så himla fint väder idag så jag frågade grannbruden om hon ville följa med ut på en liten foto runda eftesom hon oxå gillar å ta kort. så det blev en tur på nästan 3 timmar. Man skulle bara ha haft fika korgen med sig oxå så hade det varit bra. Men den tar vi nästa gång vi ska ut på äventur. 

Av Ulrika Edgren - 1 maj 2013 12:23

Ovido - Quiz & Flashcards