Alla inlägg under februari 2013

Av Ulrika Edgren - 27 februari 2013 19:01

Nu var det länge sen jag var här inne. Känns som jag inte haft den tiden just nu. Men nu känns det att det börjar gå mot ljusare tider. Är mö ljust nu när man kör hem om kvällarna. Minns inte när det var så ;). Ska se om jag kan få med några fina kvälls solar med på bloggen. Ha en trevlig kväll.

Av Ulrika Edgren - 15 februari 2013 17:24

Äntligen är det helg. Å jag som hade tänk å bara slappa efter jobbet idag. Men när jag hade fått i mej en stor kopp kaffe  så bara kände jag att här kan jag inte sitta å inte göra något. Utan det fick bli en date med kameran  . Det blev en lång å härlig promenad på 5 km  . Så här kommer lite bilder från dagen tur. Ha en trevlig kväll.                      

Av Ulrika Edgren - 13 februari 2013 16:44

                 

Eftersom jag var ledig idag så tog jag min promenad på morgen idag.Det var så himla skönt å komma ut å gå över en 1 timme å höra fåglarna kvittra . Men nu ska jag åter till bullbaket.Har lovat å baka lite bullar så det är bäst å göra det när man har ork å lust. Ha det bra.



Av Ulrika Edgren - 11 februari 2013 20:17

Några kort från kvällens runda.

Av Ulrika Edgren - 9 februari 2013 22:21

Idag var vi hembjudna till svärfar på em fika. Å dessa fina blommor var på bordet. Så då var jag tvungen å fram med mobilen å fota på alla möjliga håll. Nä nu är det kväller. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Ulrika Edgren - 5 februari 2013 18:59

Så här vacker var det idag när jag körde hem från jobbet idag. Synd att det blir så mörkt fort när man kommer hem. Ikväll blir det ingen promenad. För grabben har kommit i kväll å ska va här nu några dar. Han ska ha prao på jobbet i tre dar. Så man får sällskap i bilen är inte helt fel. Ha en bra kväll.

Av Ulrika Edgren - 4 februari 2013 20:04

Ikväll fick det bli en runda förbi fåglarna. Hade en hel påse med gott i gott gott till dom i kväll. Bilden är taget från ett annat tillfälle. Men det är lika roligt varje gång. För dom är helt tysta sen skramlar man med påsen. Då blir det fullt ös på dom. Känns skönt å ha kommit igång igen med mina kvällspromenader efter legat en vecka sjuk. Ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards